پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7003
-
الف
+

آی‌فیلمی‌ها به تماشای «ترش و شیرین» می‌نشینند

سریال تلویزیونی «ترش و شیرین» از چهارشنبه ۱5 فروردین روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

سریال تلویزیونی «ترش و شیرین» از چهارشنبه ۱5 فروردین روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، پخش سریال «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام، از چهارشنبه ۱5 فروردین از شبکه آی‌فیلم آغاز می‌شود.

سریال «ترش و شیرین» در ژانر کمدی از جمله آثار موفق رضا عطاران بوده و در سال 1386 ساخته شده است. فیلمنامه این سریال را سروش صحت و محمدرضا آرین به نگارش درآورده‌اند و داستان آن درباره "نصرت خانم" زنی متکی به نفس است که پس از مرگ شوهرش کمر همت بسته و فرزندان قد و نیم قدش را به سختی اما آبرومندانه از آب و گل در آورده است. داستان از جایی شروع می‌شود که مهلت خانه اجاره‌ای نصرت خانم به سر آمده و او مجبور است به خانه‌ای دیگر نقل مکان کند، اما این جابجایی باعث بروز ماجراهایی می‌شود که مسیر زندگی نصرت خانم و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به حمید لولایی، رضا عطاران، مجید صالحی، آناهیتا همتی، رضا شفیعی‌جم، مریم امیرجلالی، شهره سلطانی، احمد پورمخبر، خشایار راد، عباس محبوب، باقر صحرارودی و مختار سائقی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، سریال «ترش و شیرین» از چهارشنبه ۱5 فروردین، هر شب ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و رأس ساعت‌های ۷:۰۰ صبح و ۱۵:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
شروین فرزام.

با سلام.کاشکی سریال های طنز بهتری رو بازپخش میکردی‌د.مثل سریال مرد دو هزار چهره یا باغ مظفر یا ویلای من و جنگ ۷۷ از اقای مدیری.همچنین اگر امکان داره سریالهای موفق شبکه نمایش خانگی مثل ویلای من یا شهرزاد فصل اول ویا سریال کمدی ابله رو پخش کنید‌.راستی جای پخش فیلم های سینمایی جدید و خوب سینمای ایران در باکس نوروزیتان خیلی خیلی خالی بود‌.

کاربر مهمان

سلام سریال های آقای مدیری متاسفانه کمتر پخش می شوند. سریال سه در چهار نیز خیلی وقته پخش نشده سریال های قدیمی آقای مدیری مثل نقطه چین، جنگ 77، باغ مظفر و... هنوز هم طرفدار دارند

کاربر مهمان

سلام. ترش و شیرین واقعا کار جذاب و عالی هست بخصوص بازی آقای عطاران. جای ایشون توی تلویزیون خالی هست،کاش دوباره برمیگشتن.

کاربر مهمان

عاااااااااااالی کارای اقا رضا همه تکه

کاربر مهمان

خوب بودن سریال ترش و شیرین مدیون آقای عطاران هستیم با بازی و کارگردانی ایشان هست که همه با دیدن این سریال بعد از 11 سال هنوز پر از جذابیت هست

کاربر مهمان

همه بازیگران ترش و شیرین به بهترین شکل ممکن استفاده شده ازشون که مدیون آقای عطاران باید باشند و باشیم

کاربر مهمان

عطاران مخلصیم

کاربر مهمان

بسه دیگه پاشو بیا تلویزیون

لشگری

با سلام.بعد از یازده سال دوباره میخکوب سریال ترش وشیرین شدیم.رضا عطاران سمبل سینمای طنز ایرانه.